Reflexväst!

Nu så kommer mörkret krypande fortare och fortare! Därför har nu Meias reflexväst börjat användas flitigt. Själv hatar hon den, men jag tycker att hon blir så söt i den. Och som hon syns!

Jag har även börjat träna henne mycket själv. Och så bra det går! Jag ser stoooora framsteg redan.

Jag tror på teamwork. Vi ska klara av det här tillsammans, vi är ett lag. Både jag och Meia tycker att det är jätteroligt att träna! Jag har faktiskt spelat in något på mobilen, som vi har tränat, som jag ska lägga upp någon dag. Jag kan få henne att vänta på ett ställe medans jag springer iväg (faktiskt väldigt långt) tills jag säger "varsågod" då kommer hon som ett skott. På filmen går jag bara och det är en liten bit, men det var precis när vi hade börjat med den här övningen! Så film kommer nu de närmaste dagarna!

Här är en bild på Meia och hennes väst. Det blev inte så bra, men det är svårt att fota i mörker! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0