091010

Stackars Meia har åkt på en liten förkylning, hon blåser små snorblåsor. Dock är hon väldigt pigg och glad, så not to worry :) Hon blir bättre och bättre med att möta folk förresten! Det går lite bättre nu än innan, det är vi glada för! Och vilket matvrak hon har blivit! Hon äter allt med glädje! Men hon har lärt sig att när jag ger henne mat, då väntar man tills jag säger till. En dag när jag hade blandat i lite kyckling, så det luktade gott, fick jag henne till att vänta jättelänge. Hon tittade spännt i mina ögon och väntade tills hon fick mitt godkännande. Så stolt över henne! Jag menar, hon är ju faktiskt bara lite mer än 5 månader!

Här är lite bilder som jag har tagit idag med digitalkameran :)


Påväg ut.


Bilden i sig är väl inte så bra, men här ser ni klart och tydligt hennes bus!


Mera bus!


Påväg in igen!

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Lilla Meia...skönt att hon mår bra igen. Vad fin hon är förresten. Påminner mycket om Juliet. Krama om henne från oss i norr :)

2009-10-12 @ 15:36:14
URL: http://raidho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0