15 veckor

Nu är Meia 15 veckor och väger 10,4 kg. Som hon växer! Men i alla fall! Häromdagen var det så varmt att vi åkte, med min moster, kusin och deras hundar, till Dagstorpssjön. Där är inte så mycket människor och det är fint vatten, perfekt tyckte vi! Det hade vi helt rätt i, så skönt det var. Vi var där nästan hela dagen och hundarna njöt. Meia blev snabbt väldigt duktig på att simma! Till slut kunde hon simma ut en bit och det gick hur bra som helst. Det blev en riktigt bra dag.

Idag var vi ute på en promenad i Snogeröd. Det var jättemysigt. Meia tyckte att det var kul att springa runt där. Det fanns hur mycket som helst att upptäcka. det är skönt att kunna ha henne lös och det fungerar jättebra.

Vi har förresten anmält oss till en valpkurs på Höörs BK. Den kommer börja sent i September eller början av Oktober. Jag tror att det kommer gå bra. Vi var på valpaktivering i Hörby för några dagar sedan och det gick jättebra. Då har hon dessutom växt till sig lite!

Här är bilder från dagarnas händelser!


Kommentarer
Postat av: Lisa, Qvittra & Shakiro

Men sötisen då!!!! Jösses så fina bilder. Min favorit denna gång blev bilden där bara nosen sticker upp i bilen. Sååå härlig bild!!

2009-08-10 @ 20:47:21
URL: http://www.mountainvalley-dogs.se
Postat av: Deiá

Jag ser att du sköter dig och du växer på riktigt bra.

Kul att du lärt dig simma för det är jättebra motion.

Jag gillar bilderna som din familj tar. Det är så trevligt att kunna följa din utveckling på nätet, när vi nu bor så långt ifrån varandra.

Vov Mamma

2009-08-11 @ 11:03:48
URL: http://www.solarwes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0